'De klant moet zich weer klant voelen'. Dat is de missie die het nieuwe ABN AMRO zichzelf oplegt, en de bank doet er alles aan om in die opdracht te slagen.
'De klant moet zich weer klant voelen'. Dat is de missie die het nieuwe ABN AMRO zichzelf oplegt, en de bank doet er alles aan om in die opdracht te slagen.
‘We zijn en blijven een financier; maar als bank willen we daarnaast ook toegevoegde waarde bieden. Dat doen we door partijen samen te brengen en ons te verdiepen in de sector van de klant.’
Brainport Industries en Fontys richten zich met een tweejarig project op de verbetering van productontwikkeling en Life-Cycle Management (LCM) in de hightech toeleveringsketen. Het doel: de samenwerking tussen OEMs en haar toeleverketen vergroten, zodat de innovatiekracht en de concurrentiepositie van regionale industriële ketens en netwerken worden versterkt. NTS uit Eindhoven is een van de deelnemers aan het project.
Joost Eijkens, algemeen directeur van de Cardan Groep is ervan overtuigd dat Tilburg Talent square dé bakermat is voor talentontwikkeling, een plek waar iedere buitenlandse student of kennismigrant zich een talent voelt en kan zijn.