‘Interpolis is al ruim 15 jaar een loyale sponsor van Willem II’, begint Frank Brugel, Accountmanager bij Willem II. ‘Daar zijn wij erg blij mee. We willen dan ook graag iets voor hen betekenen.’ ‘En wij willen op onze beurt meer inhoud geven aan ons partnership met Willem II’, zegt Joost Peters, Directeur Zorg bij Interpolis. ‘We willen iets betekenen voor onze medesponsoren. Met onze nieuwe collectiviteitsverzekering voor de zorg, kunnen we dat realiseren.’
Beste en snelste zorg
In de collectiviteitsverzekering ligt de nadruk op het ondersteunen van bedrijven bij het zoeken naar de beste en snelste zorg voor hun medewerkers. Peters: ‘Wij kunnen bijvoorbeeld uitzoeken bij welk ziekenhuis de beste specialist werkt, of waar het snelst een MRI-scan gemaakt kan worden. Wij weten de weg naar verschillende zorgaanbieders, zowel in Nederland als internationaal. Daardoor kunnen wij echt het verschil maken in het leven van mensen. Bovendien helpen we werkgevers hun ziektekosten te beperken. Als een medewerker bij een zorgaanbieder drie weken op een operatie moet wachten en wij kunnen er met onze bemiddeling voor zorgen dat hij in een ander ziekenhuis meteen terecht kan, levert hem dat voordeel op omdat hij eerder aan zijn klachten wordt geholpen. Daarnaast levert het ook de werkgever voordeel op, omdat er minder verzuim optreedt.’
Persoonlijke aanbieding
Brugel: ‘Sponsors van Willem II kunnen via de Businessclub deelnemen aan deze
collectiviteitsverzekering.’ ‘Ook ZZP’ers en bedrijven die niet bankieren bij de Rabobank’, vult Peters aan. ‘Deelname kost de werkgever niets en hij kan vanaf de dag dat het contract ingaat, gebruik maken van onze diensten. Als enige tegenprestatie vragen wij aan het bedrijf ons aan het eind van het jaar de NAW-gegevens van alle personeelsleden te verstrekken, zodat wij hen een persoonlijke aanbieding kunnen doen.’ Brugel: ‘Op deze manier realiseren we een nieuwe invulling van het sponsorschap, die alle partijen voordeel oplevert.’