Generatie na generatie leidden broers en neven samen het familiebedrijf. Telkens weer volgden ze het advies van hun voorgangers op: ‘Zorg dat iedereen een specifieke taak heeft en probeer altijd een eenheid te zijn’.
Generatie na generatie leidden broers en neven samen het familiebedrijf. Telkens weer volgden ze het advies van hun voorgangers op: ‘Zorg dat iedereen een specifieke taak heeft en probeer altijd een eenheid te zijn’.
December 2018. Geïnspireerd door het tv-programma ‘24 uur met’ stuurt René Smink voor de derde keer dat jaar een groep medewerkers op pad. Klaar voor coaching inclusief overnachting. ‘Onze mensen worden er humaan afgepeld, met de bedoeling dat grijze gebieden verdwijnen en plaatsmaken voor heldere communicatie.’
Uitzendgroep Covebo is als een vloot speedbootjes. 'We runnen onze vestigingen zelfstandig, het hoofdkantoor in Nijkerk is ons support center en onderling schakelen we snel bij en op. Of dat nu in vervoer, huisvesting of mensen is.'
Aansluiting bij een grotere partij zou hem geweldige voordelen opleveren. Dus hakte hij recentelijk de knoop door en verkocht een deel van zijn bedrijf. 'Als kleine speler heb je minder armslag’, zegt Remo van der Heijden (44) van Kempen Packaging. ‘Faes Group en ik versterken elkaar en kijken uit naar een vruchtbare samenwerking.’
Hij is trendsetter. A rebel in the plantbased market. Met een mailtje over eiwitrijke bonen van Hollandse bodem, haalde Michael Luesink (33) de grote supermarkten binnen. Maak kennis met BOON.