Paul Jonkman uit Eindhoven, Martin Nous uit Oosterhout, Ad Verhagen uit Waalwijk en Harry Smits uit Tilburg zijn bij elkaar op initiatief van accountmanager Frans Reyner. Deze vertelt dat Euromaster stevig investeert in mobiliteit. Monteurs gaan dan ook steeds vaker naar de B2B-klant toe. ‘Vrachtwagenchauffeurs mogen maar tien uur per dag rijden. Dan heb je geen tijd om op een nieuwe band te wachten.’
Glanzen
Op de parkeerplaats staat een mobiele werkplaats te glanzen. Deze vrachtwagen is volledig uitgerust voor werk op locatie. Ernaast de zogenaamde Clickstar, een kleinere variant. De komende periode groeit het wagenpark van Euromaster Nederland met dertig bestelwagens, acht vrachtauto’s en vijftien Clickstars. Frans: ‘Zo kunnen we steeds beter de mobiliteit van onze klant garanderen.’
116 dienstjaren
De heren aan tafel zijn samen goed voor zo’n 116 dienstjaren bij Euromaster. Wat houdt het leuk? Harry: ‘Vooral de variatie op de werkvloer houdt het leuk. Ad: ‘Als je denkt dat je alles geregeld hebt, komen er ineens een paar pechvragen binnen. Dan moet je je monteurs zo inzetten dat je ook alle afspraken kunt afronden.’ Paul: ‘Het is een compliment als de directeur zijn privéauto ook bij je brengt. Laatst moest ik een nieuwe band voor een Porsche zien te vinden. Dat is gelukt. Normaal zit daar vier weken levertijd op.’
Drone
Bij Euromaster wordt gewerkt volgens EVA: eerlijk, vakkundig en attent. Dat betaalt zich uit. Martin: ‘Laatst was een klant zo enthousiast dat hij ons op locatie filmde met een drone en dat op social media plaatste.’
Tekst: Raquel Mourik
Fotografie: Linn de Kort