Ctac: terecht thuis in de ICT-top

Een prachtig nieuw pand en twintig jaar van gezonde groei zijn redenen genoeg om onnodige bescheidenheid te laten varen en gezonde ambities te koesteren.


Uitgave: Sept-Okt 2012
Thema’s: Software Automatisering ICT-ondersteuning Hosting

Eind september start Ctac met een opvallende promotiecampagne, (inclusief een vernieuwde huisstijl en aangepast logo), waarmee het bedrijf zich als ‘ICT-partner met visie’ op de (inter)nationale ICT-kaart wil zetten.

De lat hoger leggen
“Dit bedrijf heeft immers zoveel te bieden”, zegt Yvonne van Schaik, Marketing & Communicatiemanager bij Ctac. “Het wordt tijd om dat volop uit te dragen, om de markt te laten zien dat we er zijn en waar we voor staan. Ons imago is aan een upgrade toe, want in twintig jaar zijn we van een klein, lowprofile-bedrijf uitgegroeid tot een professionele organisatie met een heldere visie die zich met de top wil en kán meten. Samen met gerenommeerde partners voorzien wij in industrie-specifieke ‘composed solutions’ gebaseerd op SAP- en/of Microsoft-software. Niet alleen verzorgen wij de automatisering van bedrijfsprocessen maar ook het beheer en de hosting kunnen wij voor onze rekening nemen. Op deze manier kunnen wij een klant volledige ICT-ondersteuning bieden. Dat we dit jaar op plek 324 van de Management Team Top 500 zijn binnengekomen, bewijst dat we de juiste strategie volgen. In 2013 moeten we nog hoger op die lijst komen en binnen twee à drie jaar wil ik dit bedrijf graag in de top 10 van ICT Solutions Providers zien staan.”

Apps
“De toegevoegde waarde die wij klanten bieden steunt enerzijds op een grondige marktkennis en anderzijds op onze innovatiedrang. Wij lopen voorop”, gaat Van Schaik enthousiast verder. “We volgen nieuwe innovaties op de voet en ontwikkelen oplossingen die daarbij aansluiten. Tegenwoordig is bijvoorbeeld ‘mobility’ een trend. Dan kun je denken aan de ontwikkeling van apps zoals onze ‘plant inspector’. Deze app is, samen met een gespecialiseerde partner, ontwikkeld voor onderhoudsmonteurs en plantmanagers van grote fabrieken en/of industriële complexen. In één oogopslag kun je, waar dan ook, zien welke controle of onderhoudswerkzaamheden in de planning staan. Ook vanuit de marketingafdeling hebben we vorig jaar een app gelanceerd: de Ctac Reader waarin het halfjaarlijkse Ctac-magazine (de ConTACueel) gepubliceerd wordt. Wij garanderen onze klanten dat wij hun ambities kunnen waarmaken en door de ambities van klanten te realiseren, maken we Ctac ambities waar.”

< Alle thema's