Voor zowel Tim, Nicky als Briene geldt dat ze hun carrières zo’n tien jaar geleden begonnen bij Bonheur Horeca Groep. Nicky begon als stagiair en werd vorig jaar al commercieel directeur. Briene kwam ook in zijn stageperiode binnen en is vanaf 1 november operationeel directeur. Tim: ‘Onze verhalen bewijzen dat je hier echt alle ruimte hebt om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Je kunt met een snuffelstage beginnen en vervolgens directeur worden. Hadden we destijds verwacht dat het zo zou lopen? Nee, natuurlijk niet. Maar naarmate je langer in de organisatie werkt en voelt dat je hier thuis bent, dan ga je het wel hopen. En er keihard voor werken. Dat hebben we alle drie gedaan en zullen we blijven doen.’
Je voelt ‘t als iets werkt
De nieuwe directie is niet alleen jong, maar vult elkaar vooral ook aan op talenten en persoonlijkheden. Nicky: ‘Ik focus me op sales en gastvrijheid, dat zit echt in mijn bloed. Tim is de generalist onder ons. Hij weet van veel dingen iets af. Da’s erg nodig, want onze organisatie is heel breed, van hamburger tot hotel. Briene is analytisch supersterk en weet precies wat er nodig is om continu te blijven verbeteren. De afgelopen jaren hebben we als drietal al veel samengewerkt. Bovendien kunnen we genadeloos kritisch op elkaar zijn. We zijn scherp en hebben altijd hetzelfde doel voor ogen: we willen het allerbeste voor het bedrijf en onze gast. Je voelt ’t als zoiets werkt. En dat doet het!’
Ambities en plannen genoeg
Nicky en Tim zijn naar buiten toe bekende gezichten van Bonheur. Briene is vaker op de achtergrond. Briene: ‘Mensen kennen mij van Prise d’eau Golf en Willem II. Daarnaast heb ik diverse projecten geleid, zoals de verbouwing van de Willem II Businessclub en de restyling van La Nouvelle Auberge. Mijn rol zal zo blijven. We hebben veel uitdagingen voor ons liggen, daar heb ik superveel zin in. Natuurlijk willen we blijven ontwikkelen. En groeien, maar niet omdat het moet, maar omdat het past bij de plannen.’
Verantwoordelijkheid
Tim: ‘Natuurlijk zijn we hartstikke trots dat wij mogen voortbouwen op het succes van onze voorgangers. Wat Patrick Verbunt in 1986 op de Bredaseweg begon, is uitgegroeid tot een bedrijf met een hecht team met 120 krachten in vaste dienst, ruim 100 uitzendkrachten en 9 eigen locaties in de stad. Da’s een flinke verantwoordelijkheid. Natuurlijk realiseren we ons dat. Maar het geeft heel veel energie en zin om te blijven bouwen aan dit mooie bedrijf.’