Packaging Special

De verpakkingsindustrie heeft in de voorgaande jaren een stille revolutie doorgemaakt en is nu een van de meest innovatieve productiesectoren in het land en in Brabant. Packaging speelt een cruciale rol in de verduurzaming en is in toenemende mate belangrijk bij branding van merken en 1-op-1 marketing. Verpakkingsbedrijven zijn steeds veelzijdiger en meer bezig met adviseren, creatief meedenken en innoveren. In onze Packaging Special vertellen Brabantse topbedrijven hun verhaal. Lees de artikelen hieronder.

Thumbnail

NOVO Packaging & Warehousing: We don’t work, we play

Di 10 Sep 2019

Na twintig jaar in de golfkartonnen verpakkingen wilde Dion Beerens een keer voor zichzelf beginnen. Zijn vrouw Patricia Beerens stond open voor een nieuwe uitdaging. En Benny Rademakers zocht naar een partner met wie hij het familiebedrijf kon voortzetten. Veel eenvoudiger kan een rekensom niet zijn. In 2012 ging het drietal verder onder de naam NOVO Packaging & Warehousing.

Lees verder
Thumbnail

Foldy Pac Europe: Dat kun je gerust aan ons overlaten

Di 10 Sep 2019

Dat Constantijn Lantau (39) zijn vader in 2000 opvolgde in het familiebedrijf was bepaald geen verrassing. Hij had altijd al belangstelling voor het bedrijf en in zijn jeugd was hij ook al aan het handelen. ‘Ik ben opgegroeid in Engeland en ging daar ook naar kostschool. Als de tentamenperiode aanbrak, had iedereen ineens pennen nodig. Ik sloeg altijd een voorraad in en verkocht die dan.’

Lees verder
Thumbnail

Panhuijsen Verpakkingen: Twee keer zoveel dozen per minuut

Di 10 Sep 2019

‘We maken ook dozen voor anti-snurkbeugels. Dat is vast niet het eerste waar je aan denkt bij een verpakkingsbedrijf’, vertelt Joost van Dijk van Panhuijsen Verpakkingen. Maar dit specifieke doosje, met onder de beugel ruimte voor gebitsafdrukken, is wel een mooi voorbeeld van wat ze bij Panhuijsen kunnen. ‘Verpakkingen ontwikkelen, deze laten produceren, voorraad houden en periodiek uitleveren.’

Lees verder
Thumbnail

Kopak: Ik zie overal nieuwe kansen

Di 10 Sep 2019

Ze zitten er alweer dik een jaar, in het nieuwe bedrijfspand in Tilburg. Van een paar verschillende locaties naar een aantal flinke hallen op één adres. Verhuizen was een spannende stap, maar directeur Koert van de Kerkhof is blij dat hij het heeft gedaan.

Lees verder
Thumbnail

Chemical Marketing Concepts: Alles draait om chemie

Di 10 Sep 2019

Kom er tegenwoordig nog maar eens om, medewerkers die lang bij hetzelfde bedrijf werken en nog steeds heel trots zijn. Maar bij Chemical Marketing Concepts in Waalwijk vinden ze dat heel normaal. Met stralende ogen en een grote glimlach raken Iris van Riel (director client relations) en Arjan Durivou (director operations) niet uitverteld. Hier moet je zijn voor leuk werk!

Lees verder
Thumbnail

Cupsz: Ze worden knettergek van ons

Di 10 Sep 2019

Even voor de duidelijkheid: Cupsz is met sz. Die letters komen van de achternaam van Michiel en Daan Willemsz. En dat zijn dan weer twee creatieve ondernemers die op het eerste gezicht koffiebekers produceren, maar eigenlijk marketingtools verkopen.

Lees verder
Thumbnail

Vekopak: Het vrije gevoel

Di 10 Sep 2019

‘Ik voel trots als ik in een drogisterij producten zie die wij gemaakt hebben’, vertelt John Krist van Vekopak. ‘Die liefde voor het vak zie je door heel het bedrijf’, constateert Cees Paijmans. Hun collega Kim Scheepers-Zijlstra vult aan: ‘Wat mij aanspreekt, is dat je hier je eigen visie mag uitwerken.’

Lees verder
Thumbnail

Van de Borne: Nu wèl klaar om te managen

Di 10 Sep 2019

‘Daar zat ik dan, als jong ondernemertje bij een Amsterdams bedrijf in spannende films, tussen wanden vol SM-attributen. Ik voelde me een Brabantse boerenpummel die niets gewend was’, vertelt Paul van de Borne (51) als hij gevraagd wordt naar zijn raarste klus ooit. Met broer Pierre is hij eigenaar van drukkerij Van de Borne, de grootste tapedrukkerij van Nederland en België.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven