Duurzame meubels én opvallend goede oplossingen voor elke professionele ruimte. Inrichtingen voor kantoor, scholen, overheid, zorg, horeca en verenigingen.
- Stijlvolle en professionele meubels voor iedere werkplek
Bij Inofec vind je een compleet overzicht van alle meubels voor werkplekken, die je maar nodig kunt hebben. Uiteraard kun je dan denken aan bureaustoelen, bureaus en vergadermeubels voor op kantoor, maar ook recepties, horecagelegenheden, kantines, aula’s en zorginstellingen richten we met heel veel plezier in. Onze meubels zijn functioneel, duurzaam en ergonomisch. Daarnaast kunnen onze producten in verschillende stofferingen en materialen geleverd worden. Het oog wil tenslotte ook wat! Heb je een specifieke huisstijl waar je je aan wilt houden? Dan vind je bij ons gegarandeerd meubels die daar bij passen.
Altijd een oplossing!
Voor iedereen die een werkplek professioneel of ergonomisch wil inrichten, hebben wij alle nodige meubels in huis. Waar de ruimte ook voor gebruikt wordt, wat je stijl ook is, wat je wensen zijn of je budget, we hebben altijd een collectie die bij jou en jouw budget past.
Over Inofec
Inofec is opgericht in 1986 en vanaf dat jaar mogen we bedrijven, onderwijsinstellingen, zorginstellingen, de overheid, horeca gelegenheden en verenigingen helpen bij het creëren van een professionele, fijne, werkbare inrichting. We hebben inmiddels dus ruim 35 jaar ervaring opgedaan, waardoor we ons vandaag de dag tot de top 10 van zakelijke inrichters van Nederland mogen rekenen.
Inofec is gevestigd in Roosendaal. Dit is de plek waar het ooit begon en waar vandaag de dag verschillende disciplines allerlei klanten helpen. We beschikken hier over een bedrijfsruimte van 7.800 m², waarvan 1.800 m² is ingericht als bedrijfsruimte en showroom en 6.000 m² als magazijn- en expeditie ruimte. Dagelijks rijden onze vrachtwagens en busjes door heel Nederland om organisaties hun zakelijke meubels te bezorgen.
- Van oriënterend gesprek tot aan eindlevering
We starten een traject altijd met een oriënterend gesprek. Een van onze verkoopadviseurs brengt tijdens dit gesprek jouw wensen in kaart en vertaalt die vervolgens naar een inrichtingsvoorstel inclusief offerte. Hierbij houden we rekening met bijvoorbeeld de routing in het pand, de vereiste ARBO normen en uiteraard het welzijn van jouw medewerkers of collega’s. Gaat het om nieuwbouw? Dan sluiten onze verkoopadviseurs graag al aan bij de bouwvergaderingen. Op die manier kunnen zij rekening kunnen houden met waar bijvoorbeeld de netwerkaansluitingen komen. Werk je met een binnenhuisarchitect? Ook met hem of haar komen we graag in contact, zodat we samen voor jou het beste inrichtingsplan kunnen maken. Zodra dat plan er is bepalen we de leverdatum van de meubels. Op die datum leveren we de meubels bij je en zetten ze voor je in elkaar. Als we weg zijn, kun jij direct aan de slag
- Service en garantie
Al onze producten, kasten, bureaus, bureaustoelen en scheidingswanden worden gemonteerd en gebruiksklaar bij je aangeleverd. Onze eigen bezorgers richten vervolgens je ruimtes in volgens het inrichtingsplan en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee, zodat wij het op een duurzame manier kunnen verwerken. Op al onze geleverde meubels zit een garantietermijn van 2 jaar. Mocht je binnen die periode een fout of mankement constateren dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing.
- Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Bij Inofec hechten we veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Ons MVO beleid voeren we dan ook door onze hele organisatie door. Dat begint bij de artikelen en producten die we nodig hebben voor ons eigen bedrijf en strekt zich uit tot aan de meubels die we leveren aan onze klanten. We sluiten met ons beleid zoveel mogelijk aan op de eisen die Agenschap NL stelt betreft duurzaam inkopen, met name op het gebied van duurzaam inkopen van kantoormeubilair. En we evalueren steeds wat we doen en doen ook continu ons best om te voldoen aan de meest actuele duurzaamheidseisen van dit agentschap.
Duurzaam inrichten!
Inofec Duurzaam is de onderneming, die zorgt dat geretourneerde meubels weer worden verkocht als hergebruikt meubelstuk of gereviseerd meubelstuk.
Is het product niet geschikt voor de zakelijke markt, dan wordt het product geschonken aan de De Kringloper. De Kringloper zal het product of in hun winkel te koop aanbieden of afvoeren via gecertificeerde recyclers.
Is het product bij retourname in het geheel niet verhandelbaar dan zal het gescheiden afgevoerd worden via gecertificeerde recyclers. Inofec Duurzaam denkt graag met u mee, want duurzaam ondernemen doe je samen!
Contactgegevens
Atoomweg 1
4706 PN Roosendaal
T: 0165-560542
I: Website
Business facts
Medewerkers: 25 - 50
Oprichtingsjaar: 1986
Vestigingen: -
Jaaromzet: -