Sander van de Gevel (41) is geen onbekende in ’s-Hertogenbosch. Velen kennen hem als minister van de ‘Oeteldonksche Club van 1882’ of als zanger van funk- en soulband Checkpoint Charlie. Dat Sander zeventien jaar geleden bij de Verwegen Communicatie Groep startte als stagiair en inmiddels mede-eigenaar en creatief directeur van het Veghelse bedrijf is, is minder bekend.
Succesvolle communicatie gaat verder dan een reclamecampagne. Zo omschrijven René van der Kolk en Robert Moorman hun visie op reclame en communicatie. Geen korte termijn of ad hoc oplossingen. 'Vanuit een strategisch plan zorgvuldig en consequent bouwen aan je merk', licht de directeur van De Merkenbouwers, Van der Kolk, toe.
Diezijnzo bestaat uit creatieve ontwerpers en communicatie-specialisten die in hun werkwijze de unieke identiteit van een bedrijf of merk centraal stellen. Zo ondersteunen ze organisaties op het gebied van marketing- en communicatieactiviteiten. Dat ze daarbij de inzet van innovatieve oplossingen niet schuwen, blijkt bijvoorbeeld uit de iPad-magazines en augmented reality toepassingen die ze hebben ontwikkeld.
Van een digitaal magazine van Enexis tot een creatief boekwerk van verschillende campagnes voor Consument en Veiligheid of een webshop voor Schneider Outdoor: ‘De Meiden van’ heeft een zeer divers portfolio opgebouwd. Het ambitieuze full service reclamebureau denkt graag vanaf het prille begin mee in de strategie en het concept. Zij ontwerpt van een logo en huisstijl tot een geheel nieuwe identiteit. Het duo Margo de Ranitz-Rouwhorst en Daniëlle Noordhoff werkt inmiddels vijf jaar samen en zit vanaf dag één in De Gruyter Fabriek. 'Wij hebben deze locatie zien opbloeien tot een creatief centrum. Een inspirerende plek, waar we nog lang niet zijn uitgegroeid.'