Bonheur Groep: A New Day, A New Life

Regio Business blijft aan zichzelf schaven. Voortaan zitten de BOB Borrels vol soul dankzij het vernieuwde BOB concept. BOB Connect staat voor ontmoeten en BOB Soul nodigt uit het ondernemerschap te vieren met lekkere grooves. De sponsors van BOB Back to Business delen alvast hun favoriete nummer met je. Wat is het jouwe?


Uitgave: Juli-Aug 2021
Thema’s: Zakelijke dienstverlening Horeca Hotel Evenementen Entertainment

Kurt Heier van Rabobank
‘‘Where The Streets Have No Name’ van U2 maakt me vrolijk, geeft me energie. Dat is erg fijn bij het doen van transacties, veelal vrij complexe trajecten. Je helpt de koper met het faciliteren van zijn investering en de verkoper met het veilig stellen van zijn vermogen om weer een nieuwe fase van zijn leven in te gaan. Het is elke keer een uitdaging om dit voor elkaar te krijgen en het geeft energie als het weer gelukt is. Dus dit nummertje opzetten en lekker op je doel af.’

Erik-Jan van der Meijs van Feju ICT Groep
‘‘Une Belle Histoire’ van Michel Fugain, ook wel uitgevoerd door Douwe Bob’, is het helemaal voor Erik-Jan: ‘Het verhaal van Féju is namelijk ook mooi, net als alle boeiende verhalen van onze klanten. Onze soul zit direct bij onze klanten en onze collega’s. Binnen het bedrijf lachen we samen, huilen we samen. Die samenwerking verbindt. Ook bij BOB Back to Business voel je die verbinding. Dit jaar de 15e editie alweer. Ook dat is een mooi verhaal. Tuurlijk zijn wij er straks ook weer, zo’n samenzijn wil je toch niet missen?’

Bas van der Pol en David Chapman van Gemeente Tilburg
‘Ik leerde mijn vrouw 18 jaar geleden kennen in café Boogie Wonderland aan het Piusplein’, zegt Bas van der Pol. ‘Drie keer raden wat mijn favoriete nummer is. De soul oftewel ziel van Tilburg mag ik als nieuwe wethouder met trots en passie op de kaart zetten. De stad, haar bewoners en ondernemers verder helpen, met ze samenwerken, daarin zit mijn passie.’ ‘Passie voel ik bij ‘Lovely Day’ van Bill Withers’, zegt David Chapman. ‘Een soulful nummer vol lichtheid en vrijheid. Dat gun ik ondernemers na deze coronatijd. Alles gaat straks weer opnieuw stromen, een fantastisch vooruitzicht!’

Erwin van Marwijk en Dennis van Vliet van Volvo van Roosmalen
“Feeling Good’ van Avicii zit voor hen vol met soul. Erwin: ‘Er is weer nieuw leven en dat voelt goed. Er is ook nieuw leven bij ons door meer online verkoop en meer private leases. De mooiste verandering is absoluut het leven na corona. Wat kijken we daar naar uit.’ Dennis: ‘We bieden klanten een organisatie waarin zij zich thuis voelen en vieren onze successen samen met hen. Succes is niet altijd geld, maar vooral ook tevreden klanten en continuïteit. Ondernemen zonder beperkingen, we zijn er weer helemaal klaar voor.’

Freek Nijo en Freek Verhaaf van Mutsaerts
“What A Wonderful World’ van Louis Armstrong was het favoriete nummer van mijn vader’, zegt Verhaaf. ‘Het leven is mooi, als je het maar ziet. Dat geldt ook voor het ondernemen. Ondernemen is nog mooier als je kansen ziet en pakt.’ Njio: ‘Ons motto is groots presteren, persoonlijk blijven. Persoonlijk wordt het zeker, nu we elkaar weer mogen zien en spreken. Wij verheugen ons op dit samenkomen met collega’s en relaties, want dat brengt de soul in alle contacten weer terug.

Peter Maas van Q-Promotions
‘Perfect passend bij deze tijd, zo vlak na de corona, is ‘Start Me Up’ van The Rolling Stones. Corona maakte het ons niet makkelijk, maar we zijn zichtbaar gebleven en behielden de verbinding met onze klanten. Dit nummer geeft supergoede energie om er samen weer helemaal voor te gaan. Als je Mick Jagger op z’n 75e nog ziet performen voor een megapubliek, dat getuigt van passie. Die passie hebben wij met ons hele team ook en stralen we graag uit naar onze klanten.’

Mark Lenaerts en Harold van der Ven van BDO
‘‘Wake Me Up’ van Avicii’, zegt Mark. ‘Vijf jaar geleden zag ik het laatste liveoptreden van deze artiest op Ibiza. Een paar jaar later pleegde hij zelfmoord. Het is een vrolijk nummer, maar met een donker randje. Een nummer dat om bezinning vraagt. Waar sta je en waar wil je heen? Koers uitzetten hoort immers ook bij ondernemen.’ Harold: ‘‘We Are The People’ van Martin Garrix, daar spreekt saamhorigheid uit. Samen de wereld mooier maken door elkaar te ontmoeten en te inspireren.’ Mark: ‘Wij willen met mensen zijn. Niet voor onze klanten werken, maar mét hen.’

Nicky Foesenek en Lenneke van Gerwen van Bonheur Horeca Groep
‘‘Más Más Más’ van Rolf Sanchez bezorgt me kippenvel’, zegt mede-eigenaar Nicky. ‘Op dit nummer gingen bij ons vorig jaar alle voetjes van de vloer. Wij werden juist in coronatijd erg creatief en organiseerden de allerleukste events waaronder onder andere de Sunday Sessions met topartiesten. Ook dit jaar zullen dertien zondagen van dit event plaatsvinden. Terugblikkend waren de afgelopen twee jaar op ondernemersvlak erg uitdagend maar hebben we ook ontzettend veel plezier gemaakt.’ Lenneke: ‘Onze soul staat voor gastvrijheid tot in de puntjes. We kijken er enorm naar uit om iedereen straks weer van harte welkom te heten in onze sfeervolle voortuin!’

Tekst: Jeanette van Haasen
Fotografie: Kees Bennema

< Alle thema's