Machiel Staal wilde dat bij alles wat zijn bank deed, het cliëntbelang centraal zou staan. Vijfennegentig jaar later is dit uitgangspunt nog steeds kenmerkend voor de dienstverlening van Staalbankiers.
Machiel Staal wilde dat bij alles wat zijn bank deed, het cliëntbelang centraal zou staan. Vijfennegentig jaar later is dit uitgangspunt nog steeds kenmerkend voor de dienstverlening van Staalbankiers.
De horizon nooit uit het oog verliezen, het doel eventueel bijstellen, risico’s beheersen en vooral ‘rustig’ bankieren. Met deze strategie probeert Staalbankiers al bijna een eeuw de dromen van haar cliënten waar te maken.
De financiële sector is al een tijd stevig in beweging. Zo is onder meer door de komst van het provisieverbod vorig jaar het verdienmodel van financiële dienstverleners flink op de schop genomen: de klant moet de adviseur voortaan direct voor zijn diensten betalen. Gespreksleider en communicatiespecialist Bert Damen is benieuwd hoe de aan de debattafel aangeschoven notaris, bankiers, fiscalisten en financieel adviseurs daarmee omgaan. En wat betekenen deze woelige tijden eigenlijk voor de financiële dienstverleners?