Thema: Branding

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Column Martijn Vervoordeldonk: Wat krulfriet over intelligentie zegt

Sept-Okt 2014

Of ik een pagina op Facebook over krulfriet heb ‘geliked’? Nou nee! Jij? misschien had ik dit wel moeten doen. Want het ‘liken’ van krulfriet op Facebook bepaalt voor 20% of ik intelligent ben. Ik denk: dit gaat nergens over. Maar de keiharde cijfers winnen het van mijn onderbuikgevoel. Kijk maar eens naar het filmpje van Jennifer Golbeck: The curly fry conundrum. Alles wat jij en ik doen op het internet wordt vastgelegd. Facebook telt 1,2 miljard maandelijkse gebruikers. daar kan een gemiddeld steekproefonderzoek van 1500 respondenten niet tegenop. Het internet is dé bron. Big data meet hoe mensen zich online (gaan) gedragen. Vergeet de rest. Big data is BIG!

Lees verder
Thumbnail

Experientis: Het tijdperk van de Beleveniseconomie

Mei-Juni 2011

Waarom betaalt iemand vijftien euro voor een kop koffie op het San Marcoplein? Anders gesteld: hoe maak je van een koffieboon een ‘experience’ die dat bedrag waard is? Antwoord: door van commodity een belevenis te maken.

Lees verder
Thumbnail

Brouwers signmaking: Kwaliteit, veelzijdigheid en vooral creativiteit

Sept-Okt 2013

Signmaking: het is de moderne benaming voor het totaal van beletteren, printen, frezen, graveren, plotten en snijden. Met haar jarenlange ervaring en een uitgebreid arsenaal aan machines in eigen huis, mag Brouwers Signmaking zich met recht expert op dat gebied noemen. Eigenaar Joris Brouwers vertelt vol trots en bevlogenheid over de kracht van zijn bedrijf dat hij in 1992 is gestart: ‘Door goed in te spelen op de specifieke wensen van de klant levert Signmaking een belangrijke bijdrage aan het gewenste imago van zijn merk.’

Lees verder
Thumbnail

Willem II Tilburg: Het geeft meer allure

Sept-Okt 2014

Met trots presenteerde Willem II deze zomer haar nieuwe hoofdsponsor: Tricorp, ontwikkelaar en producent van bedrijfskleding. Het bedrijf was al langer verbonden aan Willem II, maar zag door forse groei nu de kans haar naam voor minimaal twee jaar op het shirt van de Tricolores te zetten.

Lees verder
Thumbnail

OCC dehoog: Kruipen in de huid van de klant

Sept-Okt 2014

Uitgegroeid van een traditionele drukkerij naar een volwaardig full service communicatie bedrijf. ‘In de loop der jaren hebben we een enorme ontwikkeling doorgemaakt.’ Aan het woord is Cees Drijvers, algemeen directeur van het in Oosterhout gevestigde OCC dehoog. Opdrachtgevers vragen om een partij die meedenkt. Met drukwerk alleen kom je er vandaag de dag niet meer.’

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven