Thema: E-commerce fulfilment

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Gemeente 's-Hertogenbosch: We zetten in op servicegerichte logistiek

Nov-Dec 2018

‘Tilburg, Waalwijk en Venlo profileren zich met grootschalige logistiek. ’s-Hertogenbosch daarentegen zet in op servicegerichte logistiek. We willen een aantrekkelijke regio zijn voor logistieke bedrijven. We willen hun groei faciliteren en verder bouwen aan een mooie logistieke toekomst.’

Lees verder
Thumbnail

Kopak: Kansen blijven zien in de markt

Juli-Augustus 2014

Koert van de Kerkhof, oprichter en eigenaar van Kopak, heeft volop ambities en ideeën om met zijn bedrijf, gespecialiseerd in Direct Mailing, de concurrentie voor te blijven. ‘Van 2002 tot 2009 konden we gemakkelijk tot groei komen. Die doelstelling heb ik ook altijd gehad. na de crisis is dat wel wat moeilijker geworden, maar toch zie ik nog kansen voor groei in een krimpende markt.’

Lees verder
Thumbnail

Ondernemen met Visie: Jack Heijkans

Juli-Augustus 2014

Hoe meer succes, hoe groter het risico achter de feiten aan te lopen. ‘Maak tijd voor waardevolle momenten’, zegt Jack Heijkans (46) van Docdata. ‘Anders zul je binnenkort zo hard niet meer groeien.’

Lees verder
Thumbnail

Ondernemen met Visie: Tom te Riele

Juli-Aug 2019

‘Op mijn 21e begon ik een fietsenwinkel. Ik was jong en ambitieus, als het zou mislukken dan had ik nog jaren om er bovenop te komen.’ Tom te Riele (36) staat nu aan het hoofd van een omnichannelbedrijf met 200 medewerkers, acht webshops en een zakelijke, online groothandel.

Lees verder
Thumbnail

BOB Debat: About Clicks, Bricks & Tricks

Juli-Aug 2019

B2B e-commerce is booming. Maar kan of moet je daar als mkb’er iets mee? Is een webshop een must voor B2B? En zorgt de stap naar e-commerce voor kanaalconflicten of interne problemen onder de eigen sales- en accountmanagers? Debatleider Bert Damen gaat hierover in gesprek met de tien deelnemers aan het BOB Debat.

Lees verder
< Vorige Volgende >