< Terug naar alle leden

Perry Kouwenberg

Regiomanager bij Holland Herstel Groep

Stuur contactverzoek LinkedIn

Holland Herstel Groep Branche: Bedrijfshuisvesting, Overig bedrijfshuisvesting

Bedrijfsomschrijving

Holland Herstel Groep startte in 1994 met twee man personeel onder de naam Ureco. In 1996 kwam daar een BV, genaamd Holland Reinigings Groep, bij. De werknemers van Holland Reinigings Groep werden vooral ingezet tijdens de varkenspest voor het ruimen van levende have. Vrij kort na de oprichting veranderde de naam van de Holland Reinigings Groep in Holland Herstel Groep.

Ontwikkeling
In 2005 werden we overgenomen door het Rentokil concern, waarna we vanaf 2007 onderdeel vormden van Rentokil Hygiëne, één van de drie divisies van Rentokil Initial in Nederland.. In 2016 besloot Rentokil dat de activiteiten van de Holland Herstel Groep niet meer binnen de kernactiviteiten van Rentokil pasten. In Augustus 2016 werd de Holland Herstel Groep overgenomen door Nimbus. Door deze overname is er voldoende kennis, kunde en kapitaal beschikbaar om de komende jaren fors te groeien.
Over Ons: Holland Herstel Groep en Ureco
De afgelopen jaren is de naam Ureco naar de achtergrond verschoven. Sinds de overname in augustus 2016 is besloten de naam Ureco weer in ere te herstellen. Ureco zal de naam zijn waaronder wij onze asbest activiteiten uitvoeren, tevens zullen wij andere specialistische saneringswerkzaamheden, zoals chroom-6 verwijdering onder de vlag van Ureco uitvoeren.

De naam Holland Herstel Groep geeft exact wat we doen. We werken door het hele land en verlenen eerste noodhulp en een directe schadestop bij brand, of reiniging en reparatie na fikse waterschade. We zorgen ervoor dat alles wordt hersteld. Als groep, in goede samenwerking met elkaar, met onze partners en opdrachtgevers en alle instanties waar we dagelijks contact mee hebben.

Korte lijnen, snel schakelen
In de afgelopen 20 jaar is er veel veranderd. We zijn gegroeid, hebben ons geprofessionaliseerd en we hebben een schat aan kennis en ervaring opgedaan.

Tegelijkertijd is er ook veel hetzelfde gebleven. We zijn met 6 vestigingen en ruim 70 medewerkers flink groter dan in het begin, maar van hiërarchie of bureaucratie is absoluut geen sprake. We werken, net als toen we nog kleiner waren, nog steeds met korte lijnen, kunnen snel schakelen en onze deuren staan altijd open.

Altijd bereikbaar en op alles voorbereid
Dat moet misschien ook wel. Als er ergens brand is moeten wij als een van de eerste ter plaatse kunnen zijn. Voor eerste noodhulp en om direct de schade zoveel mogelijk te beperken. We zijn niet voor niets 24/7 bereikbaar.

Dat heeft ook invloed op onze andere werkzaamheden. Of het nu gaat om een calamiteit, asbestsanering of specialistische reiniging, we zijn altijd op alles voorbereid en volledig ingericht op 24/7 dienstverlening. We zijn creatief in het vinden van oplossingen, we werken door, ook ’s nachts, en komen met zoveel mensen als nodig is. We doen er alles aan om u de hulp en ondersteuning te bieden die u nodig heeft.
Zo snel mogelijk de beste hulp
Ons doel is om uw zorgen weg te nemen. Uw zorgen over hoe u uw bedrijf draaiende houdt na brand- of waterschade. Zorgen over asbest dat vrij kan komen in uw winkel, een woning of publiek gebouw. Over apparatuur en installaties die schoon gehouden moeten worden, zonder dat uw productieproces stil komt te liggen. We komen, overzien de situatie, bepalen de beste aanpak en lossen het op.
De grootste nauwkeurigheid en toewijding
Misschien komt de cultuur van ons bedrijf wel het beste tot uitdrukking als u door ons bedrijf en onze bedrijfshal loopt. Daar ziet u dozen vol kleding en serviesgoed, meubels en apparaten, gepakt en geordend in grote containers. Allemaal beschadigd huisraad en apparatuur van mensen en bedrijven die zijn getroffen door brand of waterschade. Allemaal spullen vol vocht, schimmel of roet.

Daar ziet u ook hoe onze medewerkers al deze persoonlijke, waardevolle of kostbare spullen met de grootste nauwkeurigheid en toewijding reinigen en herstellen. Hoe we computers en andere apparatuur uit elkaar halen en schoon weer in elkaar zetten. Zodat de bedrijven ze snel weer kunnen gebruiken.

Deze oorsprong van ons bedrijf is tekenend voor elk project dat we doen. Of we nu periodiek bij u langskomen om uw machines of tanks te reinigen. Of we nu graffiti verwijderen van gevels of olie van het wegdek. Of u nu asbest verwijderen uit een woning in bewoonde staat of een drukbezochte winkel. En of u nu wel of niet direct onze hulp nodig heeft, we werken altijd: zorgzaam en grondig.

Asbest- sanering
Wij brengen snel en zorgvuldig uw asbestprobleem in kaart, werken met transparante offertes en zorgen voor minimale overlast bij het verwijderen van de asbest.

Calamiteiten-service
We zijn 24/7 bereikbaar en buiten kantooruren krijgt u altijd een beslissingsbevoegde manager aan de lijn. Zo kunnen wij u meteen de hulp bieden die u nodig heeft.

Specialistische reiniging
We zorgen voor een planning en uitvoering van de werkzaamheden die u zo weinig mogelijk stoort. We zijn 24/7 bereikbaar en werken op de momenten dat het u goed uitkomt.

HHG Droogtechniek
Last van enige vorm van vochtschade? HHG Droogtechniek helpt u direct en deskundig om verdere schade te voorkomen en zodat u snel weer gebruik kunt maken van uw pand.

Bouwkundig Herstel
Na de eerste schadestop activiteiten en schoonmaak of droging van de opstal zorgen wij ook dat het beschadigde deel door bouwkundig herstel weer snel voor u geregeld wordt.

Inspecties
Onder het motto “Voorkomen is beter dan genezen” voeren wij inspecties uit en voeren wij preventief onderhoud uit om te voorkomen dat zaken uit de hand lopen.


Contactgegevens
Frontstraat 1 A
5405 AK Uden
T: 0800-4448732
I: Website

Business facts
Medewerkers: 50 - 100
Oprichtingsjaar: 1994
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -