< Terug naar alle leden

Laurens Spijkers

Accountmanager bij Blue Dragon

Stuur contactverzoek LinkedIn

Blue Dragon Branche: Marketing & communicatie, Overig marketing en communicatie

Bedrijfsomschrijving

Wij zijn blue dragon, the askaholic agency.

Nieuwsgierigheid. Het is nóg belangrijker dan kennis. Of talent. Wij houden van de zoektocht, want die helpt ons de beste ideeën en oplossingen te ontdekken. En wie worden daar beter en blijer van? Juist: onze klanten.

Onze werkzaamheden bestaan voornamelijk uit 3 disciplines:

DATA:
- Conversie optimalisatie, wij optimaliseren je website zodat je er meer conversie uit haalt. Een continu proces dat om een sterke strategie vraagt.
- Customer experience, het moet weer zo nodig in het Engels, maar het woord zegt het al: de klantervaring. Maak het ze gewoon naar hun zin, dat werkt. Echt.
- Customer journey, pas als je weet welke route je klanten afleggen, kun je deze optimaliseren. Wij zitten bovenop elke stap.
- Data performance, door data te analyseren, kunnen we patronen en klantvoorkeuren identificeren. Zo kunnen we gerichte en gepersonaliseerde campagnes opzetten. Goed voor je ROI!
- Marktonderzoek, vaak hebben klanten enorm veel kennis van hun eigen markt en de ontwikkelingen die er relevant zijn. Toch kun je niet alles weten. Geen nood, dan doen we gewoon onderzoek.
- Merkanalyse, een merk moet je kunnen doorgronden. Begrijpen. Aanvoelen. Bijzonder willen maken. Klaar willen stomen voor een kansrijke toekomst. Dat doe je niet met 100 merkmodellen. Dat doe je door de juiste vragen te stellen en het gesprek aan te gaan. Enerzijds leunend op de bestaande visie van de klant. Anderzijds door deze juist aan de kaak te stellen. Want het moet vlijmscherp worden.
- Social media, met miljoenen dagelijkse gebruikers zijn social media onmisbare media geworden. Hier kan een merk de echte connectie maken. Of verspelen.

CREATIVITY:
- Campagne strategie, campagnes hebben doelstellingen en kosten tijd en geld. Niet echt zinvol om dan 'zomaar wat te doen'. Wij denken er liever goed over na.
- Design, design zit in alle facetten van ons vak. Niet om iets mooi te maken, maar om iets effectief te maken. Maar als het mooi kan: graag!
- Merk en compagneconcept, elke dag combineren wij onze strategische en conceptuele krachten om merken en campagnes onderscheidender, kansrijker en daarmee (véél) effectiever te maken.
- Motion design, vroeger moest je Pixar bellen voor indrukwekkend motion design. Nu bel je ons. Met video, graphics, animatie, muziek, voice en allerlei combinaties daarvan brengen wij je merk tot leven. Als je onze creativiteit mixt met onze digital skills is virtueel alles mogelijk.
- Productie en activatie, oké, we hebben strategie en concept heel hoog zitten. Maar er komt een moment dat je vooral moet gaan maken en toepassen. Pas dan kunnen de strategieën en concepten zich bewijzen.

TECHNOLOGY:
- Database managment, als data het nieuwe goud is, moet je het natuurlijk koesteren. En vooral heel goed genereren én managen. Wij weten hoe.
- Gamification, gamification maakt gebruik van game-elementen om doelgroepen te betrekken, te motiveren, merkloyaliteit te bevorderen en gewenst gedrag te stimuleren.
- Marketing automation, marketing automation gebruikt technologie en data om marketingactiviteiten te automatiseren, klantinteracties te personaliseren en de effectiviteit te verbeteren. Het doet wonderen! There I said it.
- Online advertising, adverteren kost bakken met budget. Genoeg reden dus om het hyper effectief toe te passen. Online kan dat natuurlijk perfect.
- Online productie en activatie, oké, we hebben strategie en concept heel hoog zitten. Maar er komt een moment dat je vooral moet gaan maken en toepassen. Pas dan kunnen de strategieën en concepten zich bewijzen.
- Search engine optimazation, de hele wereld zit op Google. Een enkeling op een andere zoekmachine. Logisch dat je vindbaar moet zijn. Wij zorgen daar voor.
- Web en app development, veel van je marketinginspanningen zijn er op gericht om doelgroepen naar je website of app te krijgen. Doodzonde als de ontvangst daar dan niet perfect is. Of het nu een indrukwekkende brand experience, een onmisbare schakel in je distributiemodel of beide is: het moet kloppen en het moet werken.

Kennismaken? Alles begint met een goed gesprek en onze deur staat altijd open. Neem gerust contact op met ons via onze website.


Contactgegevens
Mammoet 2
5236 NV 's-Hertogenbosch
T: 073-7200710
I: Website

Business facts
Medewerkers: 50 - 100
Oprichtingsjaar: 1983
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -